متن آهنگ تلو از شایع
[قسمت ۱]
نمیتونم خِرِ کسیو بگیرم
وقتی خودم کل اکیپها رو دیدم
همه چی کشیدم، همه جا چرخیدم
دادنِ اون که نمیدادو دیدم
مواد زدن رفیقامو دیدم
وقتی یه بط الکلو تو سه شماره میرم
وقتی همه تِلوهامو دیدن
نمیتونم خِر کسیو بگیرم
به خودم هم حال نمیده
هر عقبموندهای روم فاز بگیره
همه رفتن، ممدرضا دراز کشیده
نمیره، میره آسته میره
دنبال چیاَن آدمها؟
یکی میشه من، یکی تو، شانسه دیگه
احتمال میدم دیر اَ پا درآد
چون میخواد بیاد انتقام بگیره
اینجا به قهرمانها مدال نمیده
با اینها شاید منو یه رو بینقاب ببینه
اینجا همش ساختگیه
اینجا آدم فقط مجبوره مات بشینه
کسی به کسی راست نمیگه
ماشین و خونه داشتن اینجا فانتزیه
جالب اینه زبون من و توئ گاو یکیه
[قسمت ۲]
تو خیابونها بودم
با بیپولها بودم
با خوبها بودم
با اونها که خودشونو با کارد میخارونن
توو جوبا بودم
با اونها بودم اما
من اَ اونها نبودم
من اَ اوننا نبودم
نگا جوونها عمودن
فردا چی میشه رو اَ کجا بدونم
یه نسلِ یه نسل نمیتونن
درس نمیدین که درس نمیخونن
حاجی نگا همه دیوونن
حاجی همه درگیر شرمندگیشونن
حاجی اینها بچههامونن حاجی
حاجی بگین دس بجنبونن
جوونشون مثِ دس گل اومد
امروز دارن مُردشو تو قبر میخوابونن
حاجی حالِ یه ایران بده
هرچی داشتیمو شکافتنش
حاجی دزد اَ ایران زیاد زده
چی میشد اگه سرجاش میذاشتنش
باز حال ما خوب میشد
اگه باز محکوم، محکوم میشد
ما خیلیامون این نیسیم
گاهی منِ توو منوتو مجبور میشد
نظرات