میدویدم بیام همش سمت تو
میزدی به سینم فقط دست رد
من گیر کردم تو اون روزای خوبمون
افتادم از زندگیم، همه روزام میده مزهٔ بد
میدویدم بیام همش سمت تو
چرا بیشتر میشد با من فقط فاصلهات؟
ما عاشق هم بودیم، بگو چی شده
چرا گرفتی رو من تا این حد یهو تو فاز بد؟
الان به هم ریختی زندگیمو به کل که
باید بدم بازم تغییر دکور هی
میکوبه توی سرم خاطرت مثل پتک هی
از هرچی میترسیدم، همون شد که
دلخوریا رو به هم نگیم، تهش میشه کدورت
گاهی یه زخم ساده میشه باعث عفونت
با تو تو اوج بودم، شد فاجعه سقوطت
این خونه سالمه، ولی نیست قابل سکونت
میدویدم بیام همش سمت تو
میزدی به سینم فقط دست رد
من گیر کردم تو اون روزای خوبمون
افتادم از زندگیم، همه روزام میده مزهٔ بد
میدویدم بیام همش سمت تو
چرا بیشتر میشد با من فقط فاصلهات؟
ما عاشق هم بودیم، بگو چی شده
چرا گرفتی رو من تا این حد یهو تو فاز بد؟
هرجا که حالم خوبه، دوست دارم تو هم باشی
گوش میدم ویسهاتو تنها توی ماشین
قول دادیم به هم با عشق یه زندگی بسازیم
رفتی پی زندگیت، زندگیم از هم پاشید
عطرتو نبر، لطفاً بذار پیش من باشه
هر خاطرهٔ خوبی دارم، عطر تو همراشه
خونه به هم ریختهست، عطرت سر جاشه
شاید همو دیدیم، باید یه راهی باشه
شاید راهی باشه، تنهایی نشه سهم من
از همه بریدی، به خودم زنگ بزن
نمیدونی دوریت چقدر بهم ضربه زد
چرا مثل قدیم نمیدویی سمت من؟
میدویدم بیام همش سمت تو
میزدی به سینم فقط دست رد
من گیر کردم تو اون روزای خوبمون
افتادم از زندگیم، همه روزام میده مزهٔ بد
نظرات