حسابی خسته شدم و
حسابی پردردم
به جون جفتمون قسم
برم، برنمیگردم
دست به هر کاری زدم
که تو برام بمونی
همشو پای تو دادم
عشق و عمر و جوونی
مهم نبود که چی شده
مهم بود که چی میشه
یادت نره تنها بودی
جز من میموند کی پیشت؟
گاهی یه تکیهگاه بودم
گاهی مثل یه بچه
خودم اجازه میدادم
چشات حریف من شه
حسابی خسته شدم و
حسابی پردردم
به جون جفتمون قسم
برم، برنمیگردم
تو پادشاه قلبمی
کولی دورهگردم
به جون جفتمون قسم
برم، برنمیگردم
غروب که بارون میاومد
رفتم تو کنج خاطرات
دیدم یواشکی عکساتو
چقدر دلم تنگ شد برات
عکسای توی مهمونی
اون سلفی توی حیاط
خیره شدم به خندههات
چقدر دلم تنگ شد برات
این زندگی بدون حرف
از چنگ هردومون میرفت
تو یه طرف، من یه طرف
چقدر دلم تنگ شده
اگه سراغ من نیای
یا که منو دیگه نخوای
من نمیام تا تو نیای
چقدر دلت سنگ شده
حسابی خسته شدم و
حسابی پردردم
به جون جفتمون قسم
برم، برنمیگردم
تو پادشاه قلبمی
کولی دورهگردم
به جون جفتمون قسم
برم، برنمیگردم
نظرات