قلب عاشق منو تو مشت اسیر میکرد
اگه باهام قرار میذاشت، تا میتونست دیر میکرد
حال ثابتی نداشت، رفتاراش تغییر میکرد
یا پر و بالم میداد، یا منو تحقیر میکرد
گفتی که با هم باشیم
مگه تو نگفتی؟
از دستت چیکار کنم
رفیق دوقطبی؟
قلبمو یهجوری کندی
همهجاش زخم شد
بعد تو روزای عادی
چقدر تلخ شد…
نظرات