آهنگ «Jump in the Fire» یکی از قطعات گروه هوی متال آمریکایی متالیکا است که بهعنوان دومین و آخرین تکآهنگ آلبوم نخست گروه، Kill ’Em All، منتشر شد. نسخه تکآهنگ شامل اجراهای زنده ساختگی از «Phantom Lord» و «Seek & Destroy» نیز بود؛ در واقع این قطعات نسخههای استودیویی متفاوتی بودند که صدای جمعیت روی آنها قرار گرفته بود.
«Jump in the Fire» در کنار «Hit the Lights» و «No Remorse» از نخستین آثار اورجینال متالیکا به شمار میرود و در دموی منتشرنشده Ron McGovney’s ’82 Garage نیز حضور داشت. متن اولیه آهنگ که درباره مسائل جنسی بود، توسط دیو ماستین در ۱۶سالگی و زمانی که در گروه Panic فعالیت میکرد نوشته شد. پس از پیوستن او به متالیکا، ماستین، جیمز هتفیلد و لارس اولریک آهنگ را بازنویسی و تکمیل کردند.
پس از اخراج ماستین از متالیکا، جیمز هتفیلد متن تازهای برای آهنگ نوشت. نسخه نهایی درباره انسانهایی است که محکوم به رفتن به جهنم شدهاند و بهنوعی «در آتش میپرند». لارس اولریک گفته است که اعضای گروه هنگام ساخت این قطعه تلاش داشتند فضایی شبیه آهنگ «Run to the Hills» از آیرون میدن ایجاد کنند. متالیکا از سال ۲۰۰۴ به بعد این آهنگ را در اجراهای زنده با کوک D Standard اجرا میکند، در حالی که نسخههای قدیمی با کوک E Standard نواخته میشدند.
نظرات