«رفتم تو دلش» یکی از همکاریهای مهراد هیدن و شایع است که در آلبوم «ذوزنقه» منتشر شد. این قطعه با فضای پرانرژی، اعتمادبهنفس بالا و لحن خیابانی، سبک رایج اعضای زدبازی و نسل جدید رپ فارسی را به نمایش میگذارد.
متن آهنگ بیشتر حول محور موفقیت، ریسکپذیری، زندگی شبانه و جایگاه هنرمندان در صحنه رپ میچرخد. شایع و مهراد هیدن در ورسهای خود از مسیری که طی کردهاند، عبور از موانع و بیتوجهی به ترس و حاشیهها صحبت میکنند. عنوان آهنگ «رفتم تو دلش» نیز به معنای وارد شدن بیپروا به دل خطر، رقابت یا موقعیتهای سخت است؛ جایی که راوی بدون تردید مسیر خود را ادامه میدهد.
از نظر موسیقایی، آهنگ دارای فضایی مدرن و هیپهاپمحور است و ترکیب سبک روایی شایع با فلو و اجرای مهراد هیدن باعث شده «رفتم تو دلش» به یکی از قطعات شناختهشده آلبوم ذوزنقه تبدیل شود.
نظرات