[قسمت ۱]
اون وسط جا من هم خالی کنید
برا من بده با مدلمو تایسونی
شاید من هم پام سُرید
حالا نری تعریفشو جایی کنی
حاجی من اَ دو تا پیکِ دیگه
میبینم اما نصفِ نیمه
میگه خیلی دیره، میگم جدی میگه
آخه واسه ما شیش صبح خیلی دیره
شتر دیدی ندیدی
گفتن شایع اونجا بود میگی ندیدی
آها حالا شد الان نریزی
زدمت آمادهم برا ناپرهیزی
بزن میزنیم سلامتی من
چون خاکی تر اَ خودمو ندیدم
بزن میزنیم سلامتی تو
چون رو دماغِ فیل پُر شبیه تو
یه حرکتی کن نگاه همه شلن
اینکاره نیستی، بده دستِ خودم
بکشین یه صفِ بلند، لیوانتو بده داداشِ گلم
یه ربع دیگه همه کج و کولن
من هرجا بودم همه چپه شدن
نمیخورم نداره، همه میخورن
به هیچی فکر نکن امشبو کلاً
[همخوان]
شلش کن بابا، مگه چقدر زندهایم کلا؟
بریز بریم بالا، من عاشقِ لیوانهای گندهم
شلش کن بابا، مگه چقدر اینجاییم کلا؟
بریز بریم بالا، پَ نگاه من هنو نمردم
[قسمت ۲]
قصه اَ این قراره که
ما ادا نداریم برا کسی
اگه جایی یه حالِ باحالی باشه
ما هم اوکیایم و با همه مَچیم
رفیقامون خودشونن
کسی تو فاز اِفه مِفه نی
کسی کار نداره تو چه لِولی
رفیقت رفیقتِ دلی
من هم حاجی سیسم اینه
میگردم ببینم کی شبیهمه
کی کار نداره به بقیه
کی نمیپاد جیبِ کی چقدریه
من بچه این خاک و خولام
بیخیالم و دستِ باده پولام
آرزوی توام آرزومه
همیشه وسطِ آرزوهام
خلاصه یه دو روزه و
ما هم حواسمون هَه مفت نبازیمش
کارو درست دراریمش
چرا این دو روزو خوش نباشیمش
بالا پایین همه دارن
من هم یه روزایی بَده حالم
اما به مشکلات برسونید
که در نهایت به چپِ مائن
[همخوان]
شلش کن بابا، مگه چقدر زندهایم کلا؟
بریز بریم بالا، من عاشقِ لیوانهای گندهم
شلش کن بابا، مگه چقدر اینجاییم کلا؟
بریز بریم بالا، پَ نگاه من هنو نمردم
شلش کن بابا، مگه چقدر زندهایم کلا؟
بریز بریم بالا، من عاشقِ لیوانهای گندهم
شلش کن بابا، مگه چقدر اینجاییم کلا؟
بریز بریم بالا، پَ نگاه من هنو نمردم
نظرات