همینه زندگی انگار
هی تکرار، تکرار، تکرار
رفیقم شو
غمامو از دلم بردار
تو که بارونو دوست داشتی
از حالم خبر داشتی
چرا قهر و چرا آشتی؟
چرا غم تو دلم کاشتی؟
تو که بارونو دوست داشتی
الانم با اون و دوستاشی
تو که عاشق این شهری
چرا پس با همه قهری؟
چقدر تلخی، چقدر زهری
عجب آدم نااهلی
از حالم چی میفهمی؟
جدیداً خیلی بیرحمی
شدی یه آدم سمی
رفت و ولم کرد
من موندم بیحرفی
منو لهم کرد
همون که ازم میترسید
حتی نگفت ببخشید
میگفت باید مال من شی
الان تنهام رو بالکن
من و باد وحشی
تو ای دنیای آشفته
تو این روزای سردرگم
منو نسپار به تنهایی
منو نسپار به این مردم
من از آدما میترسم
به کل شهر مشکوکم
بیا و منو روشن کن
نظرات