اولین شب تو رو دیدم
حسابی شکسته بودی
دور شده بودی از جمع دوستات
گوشهای تنها نشسته بودی
منم دلگیر رابطهٔ قبلیم
گفتم شروع جدید یه رابطه هم بد نیست
اومدم جلو، رو به تو اسمتو پرسیدم
اسمتو گفتی و اسممو پرسیدی
کمکم شد تصویرامون با هم
دوتا دیوونه، دوتا آدم
دور شده بود از زندگی ما غم
خوب میساختیم بازیها رو ما
خودش میدونه اسیر چشماشم
دلم میخواد که کنار اون باشم
بودن توی آغوش اون خوبه
با اون بخوابم، کنار اون باشم
عشق یعنی تو، حسابی بیتابی
عشق یعنی تو، بیرون نمیخوابی
دلت تنگ میشه حتی توی آغوشش
حالت خوب بشه حتی با یه بوسش
خودت میدونی عشق من
خیلی برات میمیرم
وقتی تو رو میبینم
خیلی بهونهگیرم
خودت میدونی عشق من
بودن تو نیازه
احساسی که به تو دارم
بین من و تو رازه
اگه نباشی پیش من
دل واسه کی بمیره؟
کی باز منو بخندونه
تو آغوشش بگیره؟
اگه تو دور بشی ازم
حسابی کم میارم
اگه تو رو نبینمت
حسابی غصه دارم
بمون کنار من
با هم یه دنیا عشق بسازیم
بذار با هم جوونی رو
به پای عشق ببازیم
خودت میدونی عشق من
خیلی برات میمیرم
وقتی تو رو میبینم
خیلی بهونهگیرم
خودت میدونی عشق من
بودن تو نیازه
احساسی که به تو دارم
بین من و تو رازه
نظرات