یه احساسی باید مونده باشه
بیتردید یا بیرحمی
به احساسم داری میخندی
دارم میبینم اون روزی رو که بیحرفی
همون روزی که ساکت بودی و میرفتی
نپرسیدی بعد تو این دلم چی میشه
نگفتی قصهمون عاقبتش چی میشه
دوستدارمهات این روزا سهم کی میشه
تو این شبها که تنهام، میمونه کی پیشت؟
زمان میرفت، ولی تموم نمیشد درد
یه روزایی یه احساسی تلنگر زد
یه روزایی باید مرد و تحمل کرد
تو میخواستی بری، کاریش نمیشد کرد
میدونم کارت اون روزا مهمتر بود
میدونم حق تو روزای بهتر بود
بهم گفتی تحمل کن تا سال نو
اینم سال نو، پس روزای بهتر کو؟
خودت میدونی عاشق شدم، پس نرو
منو تنها نذار، ول نکن دستمو
چشمبهراه تو تنهایی نشستم و
بیا پیشم که تنهایی شکستم و
خودت میدونی عاشق شدم، پس نرو
منو تنها نذار، ول نکن دستمو
خودت میدونی حسابی وابستم و
بیا پیشم که تنهایی شکست منو
یه چند ماهی میشه رفتی، هنوز دلگیرم
حواست نیست، حواسم هست، هنوز پیگیرم
تو خوشحالی توی عکسات، اینو میبینم
ولی میپرسم خوشحالی، بازم میگی نه
درآوردی، میدونم، عکسامو از کیفتم
نمیمونه دیگه حرفی، آخه از چی بگم؟
ازم دوری، ولی انگار هنوز نزدیکتم
هنوزم میتونم از دور تو رو تشخیص بدم
یکی موند و یکی رفت و یکی کم شد
تموم عکسای دونفره جمع شد
تموم خونهمون عین جهنم شد
اتاق خوابمون سرد و پر از غم شد
میدونم کارت اون روزا مهمتر بود
میدونم حق تو روزای بهتر بود
بهم گفتی تحمل کن تا سال نو
اینم سال نو، پس روزای بهتر کو؟
خودت میدونی عاشق شدم، پس نرو
منو تنها نذار، ول نکن دستمو
چشمبهراه تو تنهایی نشستم و
بیا پیشم که تنهایی شکستم و
خودت میدونی عاشق شدم، پس نرو
منو تنها نذار، ول نکن دستمو
خودت میدونی حسابی وابستم و
بیا پیشم که تنهایی شکست منو
نظرات