چند روزه تو هم درگیری با غم
من گیر میدم بهت، تو گیر میدی به من
حرف و گلهای اگه داری، پشت سر نه
تو روی خودم بزن
بگو بدم، بگو لجم
بگو درمیاد از کارات
بازم لجم…
نمیدونم کجایی
ولی به یاد تو میزنم
بازم آرومآروم قدم
تو که باختی، منم باختم
کی برده پس؟!
دلامونو گرم میکردیم
به کیبورد سرد و تکست میدادیم به هم تا دم صبح
اون رابطهٔ قشنگمون چی شده پس؟
خودتو بذار جای من یکم
کلی گله دارم، بذار یکم بگم
تو سرگرم مهمونی و تفریح
من به سلامتی تو رفت دوباره پیکم…
دلم گرفته ای خدا
تنها شدم دوباره
روزای سردی مونده و
شبای بیستاره
دلم گرفته ای خدا
حرفی بزن تو با من
نذار همینجوری بره
تنهایی، عمری با غم…
کلی گله لای حرفای من گم
متنفرم از حرفای مردم
راست میگفتی، خودمونو عشقه
بیا گوش کنیم به حرفای هم، خب
اشتباهه که تأثیر بگیریم
از حرف این و اون و بعد تصمیم بگیریم
بزنیم لجن به خاطره و لحظه
بدون هیچ تفسیر، بیتقصیر بمیریم…
چقدر خوب بود، چه بد به گا رفت
مقصر، رفتارای بچگانهست
تقاص فاصلهٔ بینمون گرونه
کاش که میشد رابطمون پنهون بمونه
گاهی گمی، گاهیم بدخوابی
بگو ببینم هنوز به این اعتقاد داری؟
همهچی خوب بود، ما همهچی داشتیم
ولی بود واقعاً جای اعتماد خالی…
دلم گرفته ای خدا
تنها شدم دوباره
روزای سردی مونده و
شبای بیستاره
دلم گرفته ای خدا
حرفی بزن تو با من
نذار همینجوری بره
تنهایی، عمری با غم…
دلم گرفته ای خدا
تنها شدم دوباره
روزای سردی مونده و
شبای بیستاره
دلم گرفته ای خدا
حرفی بزن تو با من
نذار همینجوری بره
تنهایی، عمری با غم…
نظرات